Brev:
Tørret frugt og rosiner
1. december 2008
Alder:
10 mdr.
Tørret frugt og rosiner
Hej Helen
Jeg har set i Netto at man kan købe små poser med tørret frugt. F.eks. rosiner, tørrede abrikoser osv., men jeg er i tvivl om det er usundt at bruge det som snack eller som et hurtigt mellem-måltid til min dreng på 10 måneder?
Jeg er godt klar over at frisk frugt altid er sundere, og at det er at foretrække...
Hvad er egentlig grunden til at man kun anbefaler 50g rosiner om ugen ?
Med venlig hilsen
Mie